full screen background image

Teme dezbătute în cadrul proiectului „Turismul românesc: Între impas și oportunitate” de la Suceava

Promovarea și îmbunătățirea serviciilor conduc la sustenabilitate și predictibilitate în turism – aceasta este ideea desprinsă în cadrul proiectului „Turismul românesc: Între impas și oportunitate”, desfășurat la Cetatea de Scaun a Sucevei.

 

Evenimentul a reunit mediul de afaceri din turismul local și regional, factori de decizie de la nivel local, regional și național, asociații cu profil turistic și alte organizații patronale ale mediului de afaceri din România.

DAN DOROFTEI, director executiv al Enayati Medical City și unul dintre moderatorii dezbaterii, a precizat că, dincolo de investiții și strategii, turismul românesc are nevoie de îmbunătățirea serviciilor și de promovare.

“Până când nu vom înțelege că fiecare experiență sub așteptări a unui turist, fie român sau străin, atrage pierderi de 10 ori mai mari decât cele imediat cuantificabile, totul este doar muncă în zadar” a spus el.

Primarul ION LUNGU a precizat că, până în iunie 2022, Suceava va avea o Organizație de Management a Destinației Turistice, care va realiza un management integrat al acestui sector, pe baza unui buget corespunzător pentru promovare și organizare.

LILIANA AGHEORGHICESEI, președinta Federației Femeilor de Afaceri din regiunea Nord-Est și prim-vicepreședinta CONAF, a reamintit că „Bucovina este o destinație turistică  de top a României” și că turismul trebuie să reprezinte un pilon important de creștere economică.

Proiectul „Turismul românesc: Între impas și oportunitate” va continua în noiembrie la Cluj și în decembrie la București.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *