Magazinul EON din Suceava și-a suspendat temporar interacțiunea directă cu clienții.
Decizia a fost luată – după cum a anunțat conducerea companiei – “din dorința de a ne proteja clienții și angajații, în actualul context epidemiologic”.
Toate operațiunile efectuate în magazinul EON din Suceava se realizează în continuare prin celelalte canale de comunicare puse la dispoziția clienților : apelând Call Centerul la numerele de telefon 0800.800.900 sau 0800.800.366 unde asistentul virtual IOANA oferă non-stop informaţii legate de facturile de gaz și electricitate.
Totodată, consultanții EON pot oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 8 -20, prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul EON Myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal.
Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa prin SMS la 0745.612.345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată, prin Live Chat direct din contul EON Myline sau din pagina de Facebook EON România.